ОГОЛОШЕННЯ   В   УКРАЇНІ
Реклама на сайтi, пишить на ivu@ukr.net
  CLASSIFIEDS   IN   UKRAINE
Реклама на сайтi, пишить на ivu@ukr.net
ГОЛОВНА СТОРІНКА

ПРАВИЛА
❤ ЖIНОЧИЙ ПОРАДНИК ❤
КАТАЛОГ ДОШОК
РЕКЛАМА

ДОДАТИ ОГОЛОШЕННЯ
< >• new
< >• Безпека
< >• Вікна
< >• Взуття
< >• Живопис
< >• Зброя
< >• Зв'язок
< >• Картини
< >• Меблі
< >• Метали
< >• Одяг
< >• Освіта
< >• Реклама
< >• Рослини
< >• Спорт
< >• Туризм
< >• Холст
< >• магія
< >• посуда

Адвокат по мобілізації Київ, юрист для військовозобов’язаних, правовий захист при мобілізації Київ, адвокат військовослужбовцям Київ, консультація юриста по мобілізації, адвокат по військових питаннях Київ, допомога військовим адвокат, захист прав військовослужбовців, мобілізація як захистити свої права, адвокат при службі в армії, поради юриста військовим, адвокатські послуги для військових.

Вітаю! Мене звати Євген Гаркуша, і я – адвокат із понад 15-річним досвідом у сфері сімейного, цивільного та військового права.

За ці роки я допоміг сотням клієнтів захистити їхні права, знайти справедливі рішення та пройти навіть найскладніші юридичні виклики.

Моя спеціалізація:

-Сімейні справи: розлучення, поділ майна, аліменти, опіка над дітьми

-Цивільні спори: спадкові справи, договори, захист прав власності

-Військове право: мобілізація, звільнення з військової служби, соціальні гарантії військовослужбовців

Я розумію, що юридичні питання можуть бути складними та емоційно виснажливими, тому моя мета – не лише знайти оптимальне рішення, а й підтримати вас у цей непростий період.

Для консультації – пишіть у месенджери або телефонуйте: +38 067 578 85 85

Instagram advokat.garkusha

www.garkusha.kiev.ua

Разом знайдемо найкраще рішення!

1 грн.Ціна:

Київська обл., м. КиївАдреса:
+380675788585Телефон:
2025-09-28 14:25Дата розміщення:
СТАТИСТИКА
6Всього переглядів:
1За останні 60 хв:
1За сьогодні: